תקנון שימוש – בנק שעות וססיות חד־פעמיות בקליניקות תרפיה קייר
תרפיה קייר בע"מ | ח.פ. 517104576 | בן גוריון 1, מגדלי בסר 2, קומה 7, בני ברק
התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לכל המגדרים.
1. כללי
1.1. תקנון זה מסדיר את תנאי רכישת בנק שעות ו/או ססיות חד־פעמיות לשימוש בחדרי הקליניקות של תרפיה קייר (להלן: "החברה" ו/או "Therapy Care"), המתבצעת דרך אתר האינטרנט של החברה ו/או באמצעי הזמנה דיגיטליים אחרים של החברה ו/או על-ידי שיחה טלפונית אל מול נציגי החברה.
1.2. רכישת בנק שעות / ססיה חד־פעמית דרך האתר או בכל אמצעי אחר של החברה מהווה הצהרה כי הקורא קרא, הבין והסכים לכל הוראות תקנון זה, וכן לכל התקנונים והמדיניות הנוספים באתר, לרבות: תקנון ותנאי שימוש באתר, מדיניות פרטיות, מדיניות ביטולים והחזרות, מדיניות עוגיות והצהרת נגישות.
1.3. במקרה של סתירה בין תקנון זה לבין תקנון אחר באתר, יחול האמור בתקנון זה בכל הנוגע לרכישת בנק שעות ו/או ססיות חד־פעמיות בקליניקות.
1.4. החברה רשאית לעדכן מעת לעת את הוראות התקנון, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ללא הודעה מוקדמת. הנוסח המחייב הוא זה שיפורסם באתר במועד הרכישה.
2. הגדרות
לצורך תקנון זה:
- "מטפל" – כל מי שרוכש בנק שעות ו/או ססיה חד־פעמית לשימוש מקצועי בחדרי הטיפול, כעוסק עצמאי / חברה / עוסק פטור / עוסק מורשה וכיו"ב.
- "בנק שעות" / "כרטיסייה" – חבילת שעות שימוש מראש בחדרי הקליניקות, לפי הכמות והמחיר כפי שמופיעים באתר במועד הרכישה.
- "ססיה חד־פעמית" – הזמנת חדר טיפול לשעת שימוש בודדת, ללא התחייבות לבנק שעות.
- "שעה" – שעת שימוש ברוטו בחדר הטיפולים, כולל זמן התארגנות ויציאה.
- "האתר" – אתר האינטרנט של החברה: therapy-care.co.il ו/או t-care.co.il וכל תת־דומיין או עמוד רלוונטי אחר מטעם החברה.
- "יום עסקים" – ימי א'-ה', למעט ערבי חג, ימי מנוחה וחגי ישראל.
3. מטרת השימוש וזכאות לרכישה
3.1. רכישת בנק שעות / ססיה חד־פעמית מיועדת למטפלים/ות מקצועיים בלבד, בעלי הכשרה מתאימה בתחום הטיפול, המנהלים תיק עצמאי כנדרש בדין (מס הכנסה, מע"מ וכיו"ב) ומחזיקים בביטוח אחריות מקצועית וצד ג' תקף לאורך כל תקופת השימוש.
3.2. ברכישה באתר, המטפל מצהיר ומתחייב כי:
- הוא בעל הסמכה מקצועית מתאימה בתחום הטיפול שבו הוא עוסק.
- הוא מחזיק בפוליסות ביטוח מתאימות ותקפות (אחריות מקצועית וצד ג').
- אין והוא לא יהיו יחסי עובד–מעביד בינו לבין החברה.
- הוא פועל כעוסק עצמאי בלבד, ואחראי לכל היבטי פעילותו המקצועית והעסקית.
3.3. השימוש בחדרי הקליניקות הוא למטרות טיפול מקצועי אחד על אחד בלבד (מטפל–מטופל). אין לעשות שימוש בחדרים לטיפולים קבוצתיים, סדנאות או כל פעילות אחרת אלא אם כן סוכם מראש ובכתב עם החברה.
4. זמני פעילות והזמנת חדרים
4.1. הקליניקות פועלות בימים א'-ו' (למעט שבתות וחגי ישראל), בשעות הפעילות כפי שמופיעות באתר ובמערכת ההזמנות.
4.2. שעות הפעילות עשויות להשתנות מעת לעת לפי שיקול דעת החברה ויעודכנו באתר.
4.3. הזמנת חדרי טיפול מתבצעת על בסיס מקום פנוי ובהתאם לזמינות, עד 14 ימים מראש (אלא אם צוין אחרת במערכת ההזמנות).
4.4. בשלב זה ניתן להזמין עד 3 משבצות שימוש בשבוע, ועד 4 שעות רצופות בכל הזמנה (להלן: "המגבלה הקיימת"). החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לעדכן מעת לעת את המגבלה הקיימת – לרבות הגדלה, הקטנה או ביטולה – והעדכון ייכנס לתוקף ממועד פרסומו באתר ו/או במערכת ההזמנות.
4.5. שיבוץ המטפל לחדר ספציפי יעשה על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, מתוך ראייה מערכתית של צרכי כלל המטפלים. אין התחייבות לחדר מסוים.
5. תנאי רכישה ותשלום
5.1. רכישת בנק שעות / ססיה חד־פעמית תתבצע מראש באמצעות אחד מאמצעי התשלום המאושרים על ידי החברה, לרבות כרטיס אשראי, העברה בנקאית ו/או אמצעי תשלום דיגיטליים אחרים כפי שמופיעים באתר.
5.2. המחיר עבור בנק שעות ו/או ססיה חד־פעמית הוא כפי שמופיע באתר במעמד הרכישה / ההזמנה. החברה רשאית לעדכן מחירים מעת לעת, והמחיר המחייב הוא זה שיופיע במועד ביצוע העסקה.
5.3. ייתכנו מחירים / הטבות שונים עבור:
- מטפלים שאינם חברי קהילה.
- חברי "קהיליית המטפלים" של Therapy Care.
ההטבות והתעריפים המדויקים לחברי קהילה יופיעו באתר או יימסרו למטפל במעמד ההצטרפות / החידוש.
5.4. לא יינתן זיכוי / החזר כספי בגין שעות שלא נוצלו, אלא בהתאם למדיניות הביטולים כמפורט בתקנון זה.
6. תקופת תוקף – בנק שעות / כרטיסיות
6.1. בנק שעות / כרטיסייה לשימוש בחדרי הקליניקות תקף לתקופה מוגבלת מיום הרכישה, כפי שמופיע באתר ובמעמד ההזמנה.
6.2. ככלל, תקופת התוקף תיקבע בהתאם לנפח הכרטיסייה, לדוגמה:
- כרטיסיות בנפחים קטנים – תוקף קצר יותר (למשל: עד 6 חודשים מיום הרכישה).
- כרטיסיות בנפחים גדולים – תוקף ארוך יותר (למשל: עד 12 חודשים מיום הרכישה).
התקופה הספציפית לכל מוצר תהיה מצוינת בעמוד המוצר / ההזמנה ומחייבת לפי המופיע באתר.
6.3. בתום תקופת התוקף – שעות שלא נוצלו יפקעו ולא יינתן בגינן החזר כספי או זיכוי, אלא אם נקבע אחרת במפורש ובכתב על ידי החברה.
7. שימוש בחדרי הקליניקות – כללי התנהלות
7.1. המטפל מתחייב להשתמש בחדרי הקליניקות למטרות טיפול מקצועי בלבד, בהתאם להסמכתו ובהתאם לדין.
7.2. המטפל מתחייב:
- לשמור על ניקיון החדר והחללים המשותפים.
- לפנות את החדר בתום השעה / המשמרת במועד.
- להניח ציוד כביסה במקום שיועד לכך (סדינים, מגבות וכיו"ב – במידה שסופקו על ידי החברה).
- שלא לגרום נזק במכוון או ברשלנות לציוד, לריהוט, למתקנים ולתשתיות.
7.3. המטפל אחראי לציוד הטיפולי האישי שלו (מחטים, שמנים, אביזרים ייחודיים וכיו"ב). החברה אינה מחויבת לספק ציוד זה.
7.4. חל איסור:
- להעביר את זכות השימוש בבנק השעות / הססיה לצד שלישי, בתמורה או ללא תמורה, ללא אישור מראש ובכתב מהחברה.
- לבצע שינויים במבנה, לקבע ציוד, לקדוח, להדביק או לתלות באופן שעלול לגרום נזק.
- להיכנס למתחם החברה שלא בימי הפעילות ו/או שלא בשעות הפעילות ו/או שלא בתיאום מראש עם נציג החברה.
7.5. הפרה מהותית של כללי ההתנהלות – לרבות כניסה ללא תיאום, גרימת נזקים, או שימוש לא ראוי במתחם – תזכה את החברה בזכות להפסיק את ההתקשרות באופן מיידי, ללא החזר כספי על שעות שלא נוצלו, וזאת מבלי לגרוע מזכויותיה של החברה על פי דין.
8. מדיניות ביטול עסקה – רכישת כרטיסיות / בנק שעות
8.1. ביטול עסקה – עסקה פרונטלית (בעסקה רגילה)
8.1.1. מטפל שרכש בנק שעות / כרטיסייה במעמד פרונטלי (פנים אל פנים) רשאי לבטל את העסקה:
- בתוך 14 ימים ממועד חתימת ההסכם / טופס ההצטרפות ו/או ביצוע התשלום (המוקדם מביניהם),
- ובלבד שהביטול נעשה לפני השימוש הראשון בשעה כלשהי מהכרטיסייה.
8.1.2. במקרה כזה, החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר הכרטיסייה במלואה (לפני הנחות), או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
8.2. ביטול עסקה – עסקת מכר מרחוק (טלפון / אונליין / וואטסאפ וכיו"ב)
8.2.1. מטפל שרכש בנק שעות / כרטיסייה בעסקת מכר מרחוק רשאי לבטל את העסקה:
- בתוך 14 ימים ממועד חתימת ההסכם / השלמת ההזמנה ו/או ביצוע התשלום (המאוחר מביניהם),
- ובלבד שהביטול נעשה לפני השימוש הראשון בשעה כלשהי מהכרטיסייה.
8.2.2. במקרה זה, החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר הכרטיסייה במלואה (לפני הנחות), או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
8.3. ביטול עסקה לאחר המועדים הנ"ל
8.3.1. ביטול עסקה לאחר 15 ימים ממועד החתימה ו/או התשלום (לפי המאוחר) ועד 20 ימים לפני מועד המימוש הראשון המתוכנן – החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור 10% ממחיר הכרטיסייה במלואה (לפני הנחות) ולא פחות מ־350 ₪.
8.3.2. החל מ־21 ימים ומעלה ממועד החתימה ו/או התשלום (לפי המאוחר) – החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור 50% ממחיר הכרטיסייה במלואה (לפני הנחות).
8.3.3. לאחר השימוש הראשון בשעה מהכרטיסייה – הביטול יתאפשר בהתאם לשיקול דעת החברה בלבד, ובכפוף למדיניות שתיקבע מעת לעת.
8.4. בכל מקרה של ביטול עסקה, ההחזר (אם קיים) יינתן באותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי / הבנק.
9. ביטול / שינוי שיריון חדר (הזמנה נקודתית)
9.1. ביטול / שינוי הזמנת חדר (ססיה חד־פעמית או שימוש משבצת מתוך בנק שעות):
- עד 24 שעות טרם מועד ההגעה – ניתן לבטל / לשנות ללא דמי ביטול, והשעות יחזרו לזכות המטפל בבנק השעות (ככל שההזמנה הייתה מתוך בנק שעות).
- ביום ההגעה עצמו – החברה תהיה רשאית לחייב את המטפל ב־50% מהיקף הזמן ששוריין.
- אי־הגעה ללא הודעה מוקדמת ("No Show") – החברה תהיה רשאית לחייב את המטפל ב־100% מהיקף הזמן ששוריין.
9.2. החיוב עקב ביטול מאוחר / אי־הגעה יבוצע על ידי ניכוי השעות מצבירת בנק השעות, ו/או חיוב כספי נוסף, לפי שיקול דעת החברה ובהתאם לתנאי המוצר שנרכש.
10. ביטוחים, אחריות ושיפוי
10.1. מבלי לגרוע מאחריות המטפל על פי התקנון ו/או על פי כל דין, המטפל מתחייב להחזיק לאורך כל תקופת השימוש בחדרי הקליניקות פוליסות ביטוח תקפות, לרבות:
- ביטוח אחריות מקצועית.
- ביטוח אחריות כלפי צד שלישי.
10.2. המטפל מצהיר כי כל טיפול שיינתן למטופל הינו באחריותו הבלעדית, וכי החברה אינה צד לקשר שבינו לבין מטופליו, אינה מעסיקה אותו, ואינה אחראית לשירותים שהוא מספק.
10.3. החברה, מנהליה, עובדיה, שלוחיה ובעלי מניותיה לא יישאו באחריות לכל נזק, הפסד, אובדן, פגיעה או הוצאה שייגרמו למטפל, למטופליו או למי מטעמו, בין אם במישרין ובין אם בעקיפין, בקשר עם השימוש בחדרי הקליניקות ו/או במתקני החברה, אלא אם נגרמו ברשלנות חמורה ו/או בזדון מצד החברה בלבד.
10.4. המטפל מתחייב לשפות ולפצות את החברה בגין כל נזק, הפסד, הוצאה (לרבות הוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד) ו/או חיוב כלשהו שייגרמו לחברה עקב מעשה או מחדל של המטפל ו/או מי מטעמו, לרבות מטופליו, קבלני משנה, עובדים, שלוחים ואורחים.
11. פרטיות, אבטחה ומצלמות
11.1. במתחם החברה מותקנות מצלמות אבטחה בחלק מהאזורים המשותפים, לצורכי בטחון, שמירה על הסדר, הגנה על הנכס ועל המשתמשים.
11.2. החברה לא תתקין מצלמות בתוך חדרי הטיפול עצמם.
11.3. החברה רשאית, מעת לעת, להוסיף, לשנות או להסיר מצלמות באזורים השונים, בהתאם לצרכיה ולשיקול דעתה.
11.4. השימוש בשירותים כפוף גם למדיניות הפרטיות המפורסמת באתר.
12. שונות
12.1. תקנון זה, יחד עם יתר התקנונים והמדיניות באתר, מהווים את ההסכמה המלאה והבלעדית בין החברה לבין המטפל בכל הנוגע לרכישת בנק שעות / ססיות חד־פעמיות ושימוש בחדרי הקליניקות.
12.2. כל שינוי / תוספת לתקנון זה יהיו תקפים רק אם פורסמו באתר על ידי החברה או נמסרו למטפל בכתב.
12.3. החברה רשאית להעביר את זכויותיה לפי תקנון זה לצד שלישי, בכפוף לכך שלא תפגע מהותית בזכויות המטפל.
12.4. סמכות השיפוט הבלעדית בכל עניין הנוגע לתקנון זה תהיה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב–יפו.